جمعه، اسفند ۱۸، ۱۳۸۵

تعداد دستگیرشدگان تجمع 8 مارس در مقابل مجلس به 7 نفر رسید

ساعت 2تا 3 بعداز ظهر روز 5 شنبه 8 مارس ( روز جهانی زن ) بار دیگر زنان مان مورد حمله قرار گرفتند. آنان که قصد شرکت در مراسم روز جهانی زن را داشتند و در برابر مجلس شورای اسلامی واقع در خیابان بهارستان تجمع کردند اما در پی حمله نیروهای انتظامی وامنیتی مورد ضرب و شتم قرار گرفته، متفرق و برخی نیز دستگیر شدند.
درآخرین پی گیری هایی که برای اطلاع ار وضعیت دستگیرشدگان انجام شد، خانواده های دستگیرشدگان پس از سردرگمی های بسیار ازاطلاع دادن های غیرمسئولانه مسئولان، و مراجعه به کلانتری، پلیس امنیت عشرت آباد، منکرات وزرا،... فرزندانشان را در در دادگاه ارگ واقع در میدان 15 خرداد یافتند. براساس شواهد تعداد دستگیر شدگان 7 نفر و همه دختر هستند. به آنان گفته شد که آنها را به دادگاه انقلاب منتقل می کنند. خانواده ها به دنبال آنان به دادگاه انقلاب رفتند اما در آنجا نیز گفته شد که کسی را به آنجا نیاورده اند. صبح امروز18 اسفند نیز آنان به دادگاه انقلاب مراجعه کردند اما بازهم پاسخی نگرفتند و سپس به منکرات وزرا رفتند. به گفته همسر یکی از بازداشت شدگان از شب گذشته که آنان را از دادگاه انقلاب خارج کردند و به جای نامعلومی بردند دیگر اطلاعی ندارند و با آنها هم تماسی نگرفته اند.
مارال فرخی، گیتا احمدی، مونا فیاض بخش و ناهید نوروزی و سمانه مرادیانی از جمله دستگیر شدگان هستند. اسامی دیگر دستگیرشدگان را پس از قطعی شدن به اطلاع می رسانیم. همچنین گفته می شود که در تجمع دیگری که در میدان ولی عصر برگزار شد 3 زن دستگیر شده اند.

هیچ نظری موجود نیست: